onneni on olla

19.4.2013

Olen ollut todella onnellinen keskiviikosta lähtien. Haluaisin kertoa kuvinkin päivistäni, mutta nyt mulla on vaan sanoja ja tunteita. Iloisia asioita on tapahtunut vaikka millä mitalla. Viimeaikoina olen kyllä ollut hirveän väsynytkin, mutta ei se haittaa, nyt asiat tuntuvat taas kevyemmiltä. Elämä hymyilee.

Maanantaina tuli tieto tutoreiksi päässeistä, olin joukossa. :----) On hirveän hämmentävää, miten nopeasti aika kuluu. Viimeinen jakso menossa ja tuntuu kuin olisi vasta aloittanut. Odotan innolla tutorhommia, ja musikaalin lavastusta, ja Skotlannin matkaa, kesää, syntymäpäivääni, Doctor Whon seiskakautta (jota en ole vielä ehtinyt aloittamaan)... Huomista ja ylihuomista, visiittiä vanhalla kotipaikkakunnalla kavereita tapaamassa.

Tuntuu taas vaan siltä, että oon muuttunut ihan hirveesti vuosien aikana. Kuukausienkin. Toisaalta parempaan suuntaan, mutta oon mä edelleen melkein yhtä hukassa. Melkein. Se riittää. Mä riitän.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.