Mitä minulle kuuluu?

13.10.2014

Syysloma, parasta aikaa bloggauksen pariin palaamiselle! Uudistettu ulkoasu: check, (hieman) uudistunut nimi: check. Ihan oikeassakin elämässä on tapahtunut pieniä muutoksia. Tukka on lyhentynyt reilusti ja vaalentunut raitojen muodossa. Olen hillonnut hyviä vaateostoksia ja -lahjoituksia, rakastunut unkarilaiseen elokuvaan, kuunnellut Milla Rumia, Bitter Ruinia ja Laura Mvulaa, osallistunut mahtavaan projektiin, tutustunut uusiin ihmisiin, tehnyt ennätykseni 2048:ssa, vellonut, mutta hyvällä tavalla. Ensimmäinen yo-info odottaa loman jälkeen. Olen palannut entistä innokkaammin kuvataiteen pariin ja huomannut, että se todella parantaa elämänlaatua. Eilen pitkästä aikaa sain valmiiksi maalauksen. Signeeraushetkenä olo oli tyyni, onnellinen: tätä mun kuuluukin tehdä.


Tällä viikolla odottaa vielä seikkailua Tampereella ystävän ja musiikin parissa. Viikon päästä me lähdetäänkin sitten Osloa valloittamaan. Elämä rullaa siis hyvää mallia eteenpäin. Viime päivät olen miettinyt sitä, miten kiitollinen olen tästä kaikesta. Joskus myös ihmettelen kaikkea vähän ihan niin perkeleesti.

2 kommenttia :

  1. Oooh, tykkään tästä uudesta ulkoasusta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitoksia! :-----) Kiva kyllä olikin pitkästä aikaa askarrella sen kanssa!

      Poista

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.