MAHTAVAA

26.9.2012

Eilinen keikka oli sanoinkuvailemattoman upea. Olin vielä tänäänkin ihan fiiliksissä, mutta nyt pikkuhiljaa sekin tunne on varissut... Olen nimittäin uurastanut koko illan mainoksen parissa uGH sen siitä saa kun jättää asiat viime tinkaan (huomenna pitäisi olla valmis). Se on kyllä jo ihan hyvässä vaiheessa, mutta alan puutua ihan totaalisesti.

Mutta se keikka... Walk The Moon oli täyttä rautaa lämppärinä, Fun. just niin hyvä kuin odotinkin, Nate Ruess ylisöpö ja keikan jälkeen Walk The Moonin jätkät oli käytävässä tapaamassa ihmisiä. Olin ihan tärinöissä kun menin kuvaan niiden kanssa, kättelin kaikkia ja iih ne oli niin ihania ja sympaattisia!! ♥ Mulla ei ole vielä sitä kuvaa itelläni: mulla ei ollut edes kameraa mukana, ja se on siis tutullani.

Yöllä en saanut innostuksissani oikeen unta ja aamulla popitin taas Walk The Moonia.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.