Paluu Keski-Maahan

24.11.2012

Liput Hobittiin jeajeajeajeajeajeajeajea!!! 12.12.12 on ihan pian!


En osaa sanoa järkevää. Voisin yrittää kertoa syvällisesti siitä, miten käperryin vanhempieni makuuhuoneessa nojatuoliin ja vain kuuntelin, miten Keski-Maa heräsi henkiin äitini lukiessa minulle ääneen. Siitä, miten ihana meidän Taru sormusten herrasta -painoksemme on ja kuinka rakastan sen hipelöintiä, tai miten vaikutuin kun näin elokuvat ensimmäistä kertaa. Tai siitä, miten olen aina rakastanut hobitteja. Tai kuinka paljon arvostan Percy Jacksonia ja Klonkun näyttelijää, Andy Serkisiä. Tai miten olen aina rakastanut Hobitti eli sinne ja takaisin -nimeä. Tai kuinka paljon henkistä kipua tunnen, kun tajusin että meidän upeat Hobitti-sarjakuvakirjat ovat tuntemattomassa sijainnissa x.

Mut sen sijaan mä katson videoita hobitin tuotannosta. Ja melkein itken.

4 kommenttia :

  1. Rupesin itkemään tätä lukiessani.

    Tolkien on ihana, Keski-Maa on ihana, Bilbo on ihana, Gandalf on ihana, Taru Sormusten herrasta on ihana, Hobitti on ihana. Yksi mun lempikirjoista ikinä! Ostin just TSH-combopaketin 15 eurolla itselleni fantasiahiippailua varten.

    Mä olen NIIN menossa katsomaan tämän. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwwww oot höppänä! ;_______;

      Totta totta totta totta!!

      Poista
  2. Kivaa että joku muukin hehkuttaa, musta tuntuu etten omista yhtään fantasia- tai Tolkien-nörttiystävää. Mikä surku! Joudun kai nauttimaan ensi-ilayöstä yksin (satojen muiden fanien kanssa, eh).

    Jos totta puhutaan, asuisin mieluummin Tolkien-maailmassa kuin täällä. *____*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii! Oon ikuinen fanityttö ja hehkutan _kaikkea_. Itse en harmi kyllä pääse yönäytökseen. :----(

      Mä oon aina halunnut olla hobitti! Näin yksi yö untakin, että olin sellainen...

      Poista

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.