Kaikki alkaa nollasta ja jatkuu niin kauas, kuin jaksan juosta

4.1.2013


 
Mä nyt tiedän mitä mä halua, ehkä tai ehkä ei, mutta kuitenkin edes vähäsen. Se on tietämisen vapautta, mutta myös tietämättömyyden - mitä vain voi tapahtua, milloin vain. Uudet tuulet voi hyökätä mun kimppuun niin kuin hirmumyrskyt, mutta koska mulla on betonikengät varastossa, mä pysyn paikoillani ja sitten mä lennän pois ja nauran. Hahhahahaa! Oikea suunta mulla joka tapauksessa on, kai. Ja ainakin mulla on nyt kirjahyllyt ja kaunis seinä.

Just nyt mua inspiroi mun karvahattuni, ihmiset joita en tunne, kirjeet, fisheye, Lontoo, sanojen taivuttelu, kaksi euroa maksanut kesäinen toppi Monkista, The Sims 3 Supernatural ja marjarahka, jossa on suklaahippusia. Kirjoitan "koko ajan" äikän projektikirjoitelmaa. Huomenna mä käyn hakemassa mun täydellisen laukkuni suutarilta ja ostelemassa kirjekuoria sun muuta. Sitten kirjoitan kirjeen eräälle tytölle, jolla on kaunis nimi ja hauska osoite. Kirjoitan myös kesätyöhakemuksen ja nostan peukut pystyyn.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.