Kuningasideasta

30.6.2013

Olen ollut nyt jo kahdesti kyseisen bändin keikalla. Etukäteen ei ollut oikeen mitään käsitystä, paitsi toki Enemmän duoo kun sooloo -biisin olin kuullut, ja siitä tykännytkin. Nyt voin jo melkein laskea itseni faniksi: livenä bändi on rautaa, tyypit on lahjakkaita kaksitoista soitinta on kivaa vaihtelua laulaja+kitara+basso+rumpu(+kosketinsoitin) -settiin, lämminhenkinen tunnelma leviää yleisöön kuin rutto ja kaikilla on hyvä mieli. Biisit ovat letkeitä, kuten reaggen kuuluukin olla - kuulin kuinka joku yleisössä sanoi ennen keikkaa, että Kuningasidea on "parempi kuin Jukka Poika, mutta huonompi kuin joku... joku... joku... en mä tiedä, joku". Mä voisin sanoa jonkun olevan vaikkapa Raappana. Tietyllä tavalla Kuningasidea putoaa enemmän Jukka Pojan kastiin, mutta on mun korvaan paljon hienompaa, tanssittavampaa ja tunteita herättävämpää (melkein vihaan Jukka Poikaa, anteeksi nyt vaan kaikki, se on vaan ihan hirveän yliarvostettu).

Lempibiisini heiltä on ehdottomasti Tiikerililja.


toinen tähti oikealta aamuun, eksyn harmaitten satamien sumuun
ei Liisa kanin koloon mahdukkaan, rikkoitui taika, on uusi aikaa
harmaitten satamien sumuun

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.