Kovin supranormaali perjantai

26.10.2012

Minulla on pienet aivot, mutta paljon ajatuksia, jotka eivät löydä oikeita paikkojaan mieleni lokeroissa. Ne harhailevat, ryömivät, heiluvat, irvistelevät, nauravat. Jotkut ehkä jopa itkevät, mutta minä puolestani olen onnellinen. Keltaiset vaahteranlehdet saivat kylmän lumipeitteen, ja mä mietin miten pukeutuisin koulun halloweeneja varten. En ookkaan tätä iltaa ihan yksin, veli tulee myöhemmin tänne.


Toi neule on se, jonka ostin hirveen halvalla keskiviikkona. Puput on pääsiäismunista, jotka ostin eilen. Oikeenpuolimmaisen nimi on Vili ja se on mun maskotti. Jouduin käyttämään vanhaa kameraani, koska en ollut muistanut ladata akkua, hirvee ku se tuntuu huonolaatuiselta!

PS. loin blogin pelkille luoville teksteilleni, niin kuin suunnittelinkin! just nyt säädän ulkoasun kanssa, kohta heittelen sinne pari vanhaa tekstiä... tervetuloa lukemaan ja antamaan palautetta!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.