Onnesta en saa kyllikseni

24.10.2012

Kaks päivää on kulunut aika pää pilvissä, mulla on vaan niin hyvä hyvä hyvä hyvä fiilis! Ei, ei mitään ole tapahtunut. Ei mitään ihmeellisempää. Olen vaan niin onnellinen.

Päätin, että perustan uuden blogin tähän rinnalle, pelkkiä luovia tekstejäni varten. Kirjoittaminen on mulle kuitenkin niin tärkeetä, ja ois kivaa saada joitain tekstejä pölyttymästä ihmisten ilmoille, sekä tietysti palautetta. Aikamatkailun alkeet jatkaa tietysti mun henkilökohtaisen elämäni ja randomshaiban keskuksena. Mun ajatukset, mun elämä, mun ajatuksellinen elämä. Heitän linkkiä uuteen blogiin sit kun saan sen perustettua ja valmiiksi.

Hankin tänään materiaaleja mun kaikkiin (kahteen) halloween-asuun. Pitäis jaksaa tehdäkin ne, ens viikolla jo huiiiiii! Lisäks oon menossa historiallisiin juhliin, joihin pukeudun tosi nolosti sarjakuvatyyliseksi merirosvoksi. En ees tunne ketään vieraita, heh, ei se mitään. :D Tein askartelupaskartelukamojen lisäksi myös erittäin hyviä vaateostoksia, joista voisin kertoa myöhemmin kunhan muistan.

Pitäis kyllä vielä lukea espanjan huomiseen sanakokeeseen, en oo vilkaissutkaan niitä sanoja. Se ja kaikki muutkin kouluhommat vähän nyt sit jäi... Mun piti olla tänään tosi tehokas niiden suhteen, mut olinkin sit tehokas muissa asioissa. Ja hups, nukkumaankin pitäis mennä.


Mä rakastan tätä kuvaa ihan hirveesti. Se ei liity mihinkään, mut ei se mitään. Se saa mut hyvälle tuulelle.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.