Tälläistä tänään

1.10.2012

Söin just liikaa ruokaa ja nyt olen ähkyssä. Sitä ennen kuuntelin musiikkia raivosin matikan kanssa. En osaa. Sentään se on viimeinen koe; keskiviikkona on vaan vartin palaute ja sitten menen pitkästä aikaa käymään mummoni luona.

Viimepäivinä mulla on ollut huono olo aika usein. Se on epänormaalia, eikä yhtään kivaa. Eilen tajusin myös, että mun välillä toistuva paha fiilikseni johtuu, yllätys yllätys, syksystä. En oo oikeesti ehtinyt ajattelemaan ja tajuamaan, että ois syksy, mutta nythän on jo lokakuu ja syysmasennus on mulle tuttu vihollinen. Ärrinmurrin! :""(((
 
 Noh, tällä hetkellä on kyllä ihan jees fiilis. Koeviikko on mennyt hyvin, ainoastaan toi huominen koe pelottaa. Harjoituskoetta tossa tein, ja ongelmilta ei voinut välttyä, mutta loppujen lopuksi olen (tähän mennessä) onnistunut saamaan kaikki oikein, joskin monta kertaa ratkaisuja vilkuillen.
 
Lauantaina kävin seikkailemassa lähistöllä paikoissa, joissa en oo aikaisemmin ollenkaan käynyt. Löysin kaikkea mielenkiintoista, ja jäi vielä myöhemmäksikin koluttavaa. c:
 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.