Popsi popsi porkkanaa

18.10.2012

On kivaa rouskutella porkkanaa, on kivaa että on ohjelmaa ja asioita, joita odottaa. Mut nyt mulla on tosi epäsosiaalinen fiilis, kun ulkonakin sataa ja on harmaata. Tekisi mieli vaan laiskotella, olla näkemättä ketään. Huomenna on pakko raahautua ihmisten ilmoille, mutta ehkä mä lahnailenkin muuten viikonlopun kotona. Ei pitänyt tehdä niin, ja tänäänkin mulla oli velvollisuuksia, jotka mä julmasti vaan skippasin.

Kokeilin vähän Halloween-pukuani, tosin vaan veljen kauluspaitaa ja rusettia, jonka tein yhdestä söpöstä huivista. Pitäisi vielä jaksaa askarrella paskarrella Hatuntekijän hattu ja ostaa henkselit.


PS. Oon joo tosi hehkeä takkutukkineni ja ilmeineni. Syyttäkää boheemia (hullua) hahmoani!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.