Elokuva viikossa pitää miehen tiellä

9.3.2013

Mä rakastan elokuvia, mutta katson niitä ihan liian vähän. Päätin siis, että tästä lähtien mä katson vähintään yhden (mielellään hyvän) elokuvan viikossa ja mielellään myös kerron siitä ajatuksia. Olen jo melkein aloittanutkin:

vko 9 - Harry Potter ja Puoliverinen prinssi
Vietettiin leffailtaa parin kaverin kanssa, elokuva unohtui, mutta hätiin kaiveltiin Potterit! Tätä yksilöä en ole nähnyt pitkiin aikoihin, ja oikeasti sehän on Potter-leffojen parhaimmistoa (vaikken koskaan ole ihan hirveästi niistä välittänyt lukuunottamatta ensimmäisen kahden elokuvan söpöä nostalgiaa).


vko 10 - Les Misérables
Niin kuin kerroin.

vko 11 - Broken
Näin trailerin elokuvateatterissa ja totesin, että tää taitaa olla elokuva, jota tulen oikeasti rakastamaan. Vaikuttaa ihan mahtavalta! Tim Roth on vieläpä siinä, heppu oli erään vanhan lempisarjani pääosassa... Niin tuttu naama ja ääni nostatti heti lämpimän tunteen sydämeeni. Ensi viikonloppuna ollaan menossa katsomaan pätkä kaverini kanssa. c: Mulla on ehkä melkein liiankin suuria odotuksia, eh eh. Nyt-liitteen arvostelussakin tää sai neljä tähteä.

2 kommenttia :

  1. Oi, toi Broken on pakko nähdä ja äkkiä!
    Trailerin perusteella kovaa settiä ja arvostelutkin lupaa hyvää!
    + ihana ihana Cillian Murphy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpäniinpä! Cillian Murphyä en ole itse kylläkään missään nähnyt... Hirveästi kehuja tyypistä olen kuullut kyllä. c:

      Poista

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.