The perks of being a fangirl

16.3.2013


Eilen illalla kuulin, että Very Potter -parodiamusikaalisarjan viimeinen osa tulee vihdoin nettiin kello kaksi Suomen aikaa. No, olihan mun pakko asettaa sitten herätys 1:45 ja kömpiä se katsomaan. Hermoilin, kun videoita ei kuulunut. Kun ne tulivat, hermoilin lisää, itkin, nauroin kuin hullu... En tiedä kauanko on siitä, että sain koko musikaalin loppuun (tunti?), mutta mä en pysty menemään nukkumaan. Liikaa tunteita. Pitäisi käyttää kyllä viimeiset kaksi tuntia hyödyksi, näen kaverini, enkä halua olla ihan väsynyt buzzkill.

Tää on niin outoa. Mä näin A Very Potter Musicalin jo melkein neljä vuotta sitten. Vähäksi aikaa koko juttu unohtui, mutta päädyin vuoden tauon jälkeen uudestaan sen pariin. Siitä asti olen ollut valtava fani. Tää ryhmä, Team StarKid, on vienyt mut monta kertaa uudestaan mun lapsuudenkotiini, Tylypahkaan. We gotta get back to Hogwarts... Mut nyt se on ohi. Kaikki loppuu. Nää vuodet Starkidin parissa on tosiaan ollut totally awesome, ja ne tulevat toivon mukaan vielä jatkumaan. Yks ajanjakso on silti ohi. Harry Potterin loppumisesta on jo piiitkä aika, mutta tämä oli oikeesti viimeinen loppunäytös.

Days Of Summer (A Very Potter Sequelista)

I don't wanna see you go,
but it's not forever, not forever
even if it was
you know that I would never let it get me down
you're the part of me that makes me better
wherever I go

so I will try not to cry
but no one needs to say goodbye

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.