Kuukävelyä pt. 2

17.3.2013


NELJÄ PÄIVÄÄ?????? Oon ollut niin Patrick Wolf -fiiliksissä (ja kriiseillyt aika tavalla), etten ole tajunnut Walk The Moonin keikan olevan myös ihan kulman takana. Long story short: kuulin että fun. oli tulossa Suomeen keikalle, kiiruhdin hommaamaan lippua, huomasin, että Walk The Moon oli lämppärinä - olin kuullut bändistä, mutten ollut koskaan kuunnellut - ja päätin tutustua tuotantoon. Rakastuin totaalisesti. Keikalla porukka veti ihan uskomattomalla energialla, ja olin oikeastaan melkein pettynyt, että lämppäriosuus oli niin lyhyt (vaikka kyllä funkin veti aivan upeasti uauauah ♥). Keikan jälkeen Walk The Moonin poijjaat jäi ulkopuolelle odottelemaan, ja sain niiden kanssa kuvan. c: Ne oli ihan uskomattoman ihania sen pienen hetken perusteella. Kevin rupesi tökkimään Nickiä, kun kuuli nimeni: "her name is Mimosa, like mimosa!!" 8D

 (oon ihan hideous, mutta shhhh koska Walk The Moon en sit koskaan muistanutkaan julkaista tätä kuvaa täällä)

2 kommenttia :

  1. Blogger tökkäsi enkä ole ihan varma, tuliko kommenttini perille, joten toistan: oiiii mikä söpö yhteiskuva! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, jee kiitos! ♥ Oli hirveesti onnea matkassa, kun yksin olin keikalle menossa eikä mulla tietenkään ollut edes kameraa mukana, mutta satuin törmäämään erääseen tuttuuni ja tämän kaveriin, joiden kanssa sitten olin ja sain sitten heidän ansiostaan kuvankin. c:

      Poista

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.