Hampaita pestäkseni kai elän

4.3.2013


Aamulla en löytänyt kiireessä farkkujani, joten piti vetää sen sijaan paksut sukkahousut ja shortsit jalkaan. Mua sanottiin söpöksi ja olin iloinen. Vähän hassu fiilis ollut koko päivän, kovin outoa tämä elämä ihan oikeesti. Ei enää vituta, vaikka oonkin aika kävelevä katastrofi. Välillä toivoisi, et asiat ois vaan yksinkertaisempia ja helpompia. Kaikki on kai kuitenkin ihan hyvin, sittenkin, vähän erilaista vain ja kyllä mä ehkä vielä opin käsittelemään tunteitani, tietämään mitä mun päässäni oikeesti liikkuu. Tein kemian kotitehtävän, kuuntelin Olavi Uusivirtaa ja itkin. On niin helppoo olla onnellinen herättää paljon ei niinkään hyviä muistoja, mutta nyt se antoi mulle voimaa.

Olavi Uusivirta - Irrallaan

Muutama pointti:
- elämääni on tullut ehkä maailman vittumaisin ihminen. APUA. ja mun pitäs tulla sen kanssa ihan oikeesti toimeen.
- identiteettikriisi vol 33958939252058358032
- vietin viime viikolla liikaa aikaa pikaruokapaikoissa
- keskiviikkona Les Misérables!
- haluaisin sanoa jotain oikeesti älykästä ja henkevää, mutten osaa. hups.
- kouluun panostaminen on yliarvostettua
- elämääni on tullut myös mm. taikasusi. pidän siitä paljon enemmän kuin aluksi mainitsemastani vittupäästä.
- villasukat

4 kommenttia :

  1. voi ei, mistä kriiseilet, oiva immeinen? =( harrastan itsekin kohtuullisen paljon moista eikä todellakaan tee liian hyvää.

    p.s. villasukat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikein tiedä itsekään. Ihmissuhteita, elämää, päämääriä, saamattomuutta, ennen kaikkea että tuntuu vaan jotenkin niin erilaiselta... Itseasiassa joskus mun identiteettikriisini on ihan hyvästäkin. Toivottavasti tästäkin selvitään voittajana.

      Niin, ah nuo ihanat vaatekappaleet! Se ihana fiilis, kun sipsuttelee koulun käytävillä kesken tuntia ja kerrankin on täysin hiljaista.

      Poista
    2. joskus kriisi hämmentää hyvää suuntaa liikaa, mutta uskon ja toivon, että tämä ei ole sellainen jos niin sanot (vaikka kuulostaakin tietysti kurjalta läpikäytävältä).


      ja useimmissa villiksissä on vielä piristävä värityskin sen pehmeyden ja lämmön lisäksi! :D

      Poista
    3. Tää kriisi kyllä onkin ehkä normaalia hämmentävämpi, mutta peukut pystyssä. Aikaisemminkin oon selvinnyt ja ehkä tää on vaan sitä kasvamista, mutta tuntuu kamalalta, kun olin niin onnellinen ja luulin, että olen jo aika hyvä. Että olin menossa ihan oikeaan suuntaan eikä enää tarvitsisi pahasti taistella itsensä kanssa.

      Awww niin, omistan itse vain yhdet villasukat jotka sitten ovatkin ahkerassa käytössä. :----) Ne ovat ihanat!!

      Poista

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.