Soy el bacalao = minä olen turska

15.3.2013

"Mi gran ídolo se llama Patrick Wolf. Es un cantante inglés. Me encanta su música pero es muy original y genial. Tiene 29 años y su cumpleaños es un mes antes mi cumpleaños. Sus discos se llaman Lycanthropy, Wind in the Wires, The Magic Position, The Bachelor, Lupercalia y Sundark and Riverlight. Yo tengo The Magic Position, The Bachelor y Sundark and Riverlight. Me pareca The Bachelor es el mejor aunque me encantan todos. Patrick me parece muy simpático. Su concierto es el mejor día de mi vida. Dos mis amigas son fanaticás tambien y vamos a ir a su concierto más tarde."
Upea espanjan kirjoitelmani; tähän asti toinen koulutekstini Patrick Wolfista. Olen päättänyt kirjoittaa aina Patrickista, jos se sopii tehtävänantoon. Es mi ídolo! Tuskin nuo 103 sanaa (joista osa on englanninkielisiä levynnimiä trolololol) ovat läheskään virheettömät, mutta olen kyllä aika ylpeä. Hah! Ja jotain oon sentään tänään saanut tehtyä, vaikka suunnitelmissa oli vaikka mitä koulupanostusta... Ehkä vielä tässä illalla räpellän jotain muutakin, kuten maantiedon kotitehtävän, jonka palautuspäivä lähentelee uhkaavasti.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.