Pääsiäistä.

29.3.2013


Paistaa aurinko ja on kevät ja olen kuitenkin niin kovin onnellinen. Kohta katson Jesus Christ Superstarin ja laulan taas ihan kikseissä mukana "what's the buzz, tell me what's happening?". Mulla on kaksi pääsiäismunaa ja paljon aikaa lukea kokeisiin ja A Dance With Dragonsia ja tehdä ihan mitä vaan. Pitäisi hakea kesätöitä ja itkettää ja naurattaa ja haha tätä on elämä.
    Eilen vietin oikein ihastuttavan päivän, vaikka aamun maantiedon koe sitä vähän varjostikin... Ei mennyt kovin hyvin, mutta kyllä mulla kaikesta oli jotain hajua. Illalla juhlin kaverini synttäreitä ja olin aamupäivällä sitten taas kotona. Olin unohtanut hammasharjan kotiin, ah sitä ihanaa tunnetta kun saa viimein harjata hampaat kaiken sen syömisen jälkeen. ♥ Pienet asiat tekevät mut onnelliseksi.
    En ole ihan varma loman aikataulusta, toisaalta nyt en jaksa tehdä mitään, mutta toisaalta ei huvittaisi olla vaan yksinkään koulukirjojen seurassa koko aikaa. Kaipaan seuraa. Huomenna olisi eräs hassunhauskalta kuulostava tapahtuma, mutten ole ihan varma uskallanko raahautua sinne. Voivoi. Mutta mä nautin keväästä ja pienistä suunnitelmista, joita mä teen koko ajan pienessä päässäni. Mä muutan omaa maailmaani pala kerrallaan.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Lukijat

Design by Mooi. Customized by Mimosa.
. Sisällön tarjoaa Blogger.